KPSS 2024/02 Sonuçlarına Göre Türkiye Adalet Akademisi Başkanlığına Yerleştirilen Adayların Dikkatine
Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığının KPSS 2024/02 sonuçlarına göre Başkanlığımıza açıktan ataması yapılacak adayların, aşağıda istenilen belgeleri en geç 24.01.2025 tarihine kadar şahsen ya da posta yoluyla Başkanlığımız İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığına ulaştırması gerekmektedir. (Posta ile yapılan başvurularda, belgelerin son başvuru tarihine kadar Başkanlığımıza ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.)
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER:
1) KPSS Açıktan Atama Formu (EK-1)
2) ÖSYM yerleştirme sonuç belgesi (internet çıktısı)
3) KPSS sınav sonuç belgesi (internet çıktısı)
4) Öğrenim belgesi (Mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği “Aslı gösterilmek kaydıyla Kurumumuzca da tasdik edilecek sureti kabul edilecektir.”) ayrıca; e-Devlet sisteminden alınmış mezun belgesi.
Ortaokul ve Dengi, Lise ve Dengi Okullardan, normal Öğrenim süresinden fazla (Hazırlık) Öğrenim görenlerin buna ilişkin Belge Aslı (Okul Mührü olacak)
5) Erkek adaylar için askerlik Terhis Belgesi (Aslı),
Tecilli veya Muaf olanlar için e-Devlet sisteminden alınan belge, askerlik vazifesini yerine getirmekte olan adaylar için ise birliklerinden alacakları resmi yazı.
6) Resmi kuruma ibraz edilmek üzere alınmış Adli Sicil ve Arşiv Kaydı. (e-Devlet sisteminden alınabilir)
7) Sağlık Kurulu Raporu (Tam Teşekküllü Devlet Hastanesinden ya da Tıp Fakültesi Hastanelerinden)
8) Mal bildirimi (EK-2)
9) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Nüfus Kayıt Örneği (Tüm Aile)
10) Biyometrik fotoğraf (6 adet son altı ayda çekilmiş olacak )
11) Varsa SGK hizmet/prim dökümü (barkodlu)
12) Başka Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışanların Kurumlarından Alacağı Hizmet Belgesi ile Atanma Talep Dilekçesi, (EK-3)
13) Dilekçe (EK-4)
14) Mütercim unvanı için YDS / E-YDS Sonuç Belgesinin İnternet Çıktısı. (Tercih Kılavuzunda belirtilen pozisyonlar için)
15)Şoför unvanı için ilanda belirtilen D sınıfı sürücü belgesini aslı yada onaylı örneği. (Aslı gösterilmek kaydıyla Kurumumuzca da tasdik edilecek sureti kabul edilecektir.)
16)Programcı unvanı için ilanda belirtilen nitelikleri belgelendirecek diploma, sertifika, kurs bitirme belgesi vb. evrakların aslı ya da onaylı örneği. (Aslı gösterilmek kaydıyla Kurumumuzca da tasdik edilecek sureti kabul edilecektir.)
Not: Adaylara ayrıca yazılı tebligat yapılmayacak olup bu duyuru tebligat niteliğindedir.
Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Yönetmeliğin 25 inci maddesine göre; ataması yapılanlardan gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir, bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanunu’nun ilgili hükümleri uygulanır.
Başvuruda istenen belgelerle ilgili tereddüt olması halinde aşağıda belirtilen iletişim numaralarıyla görüşünüz.
İlgili adaylara önemle duyurulur.
Evrakları posta ile gönderecek adaylar için adres bilgisi;
İletişim Adresi ve Telefonu:
TÜRKİYE ADALET AKADEMİSİ BAŞKANLIĞI
İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Ahlatlıbel Mahallesi İncek Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Bulvarı 06800 Çankaya/ANKARA
Bilgi için irtibat telefonu : 0 (312) – 489 81 80 /Dahili 1025-1185